Monday, October 10, 2016

අළු- දූවිලි මැදින්, ගිණි දළු ව නැගිටිමි......

ගිය අවුරුද්දේ start කරපු මගේ blog එක හිටි ගමන් නැති වෙලා !

මට මාර දුකයි !

post එකක් ලියා ගන්න තරම් වෙලාවක්-හිතට නිදහසක් නැති වුණත් මම කීපවතාවක් ම ඇවිත් මගේ blog එක බලල ගියා.  ඒත් දවසක් post එකක් ලියන්න මම try කරද්දි මට තේරුණා මට ඇතුල් වෙන්න බෑ කියලා මගේම blog එකට ! blogger අහනව, මේ මමම ද කියලා ! යකා නගින වැඩක් ! ඉතින් කරන්න පුළුවන් හැම විදියකින්ම මම ට්‍රයි කළා මේ මමම තමයි යකෝ කියල ඔප්පු කරන්න......


හරි ගියේ ම නෑ !

අන්තිමට මම වෙන තීරණයක් ගත්තා.

ඒ තව blog එකක් පටන් ගන්න. හැම දේම ආයෙත් මුල ඉඳල ම යන්න. ඒත් එහෙම කීවට එහෙමමත් බෑ නේ. ඒ හැම දේම ලේසියෙන් අතෑරල දාන්න පුළුවන් දේ නෙවෙයි. ඉතින් මම අළුතෙන් ම blog වැඩේ පටන් ගන්නවත් එක්කම තව තීරණයක් ගත්තා මගේ පරණ blog පෝස්ට් ටික උස්සන්නත් !

හි හි !

ඔන්න මම ඒ වැඩේ කළා ! (ඒත්, ලොකුම දුක ඒකේ තිබුණ වටිණා comments ටික
මට නැති වුණ එක. ඒ ටික ගන්න බැහැ !)

මගේ නම, ඊමේල් ඇඩ්‍රස් එක්කොම ඒ විදියටම ගත්තා කිසිම අපහසුවක් නැතිව !

ඒත් පරණ තිබුණ දේ ම ඒ විදියට ම නෑ. දුකයි තමයි.

ඒත් මම ආයෙමත් අළුතෙන් පටන් ගන්නවා !


No comments:

Post a Comment